marți, octombrie 30, 2007

Metamorfoza

Sunt prinsa intre doua lumi.
O lume falsa pe care o credeam reala,
Si-o lume a adevarurilor absolute.

Si stiu pe ce dum sa merg.
E dumul pe care l-am cerut dintotdeauna.
E adevarul ce-a trait intotdeauna in mine.
Am stiut ca-i acolo…

Acum isi cere recunoastere.
Acum imi cere sa-l duc la implinire.
Acum vrea sa infloreasca in toata splendoarea lui.

Ma simt inca prinsa in jocul prejudecatilor.
Sunt ca o larva ce-si leapada invelisul
Spre a deveni fluture.

Metamorfoza mea a inceput.
Pentru prima data in viata
Privirea-mi incepe a se lipezi.

Vad!
Va vad!

Va vad staruinta in suferinta,
Va vad staruinta in distrugere,
Va vad sufletele cum cauta fericirea
Dar cel mai mult va vad frica!

Asa am fost si eu.
Si parte din mine inca mai e
Pana cand ma voi spala
De noroiul pe care-l cred vesmant.

Incep sa-mi amintesc cine sunt.
Incep sa fiu pregatita sa-mi rostesc adevarul.
Nu mi-e teama
Caci nimic rau nu mi se poate intampla.
Doar bucurie! Doar fericire!
Doar dragoste!

Mai am pana ma desprind din carapacea mea.
Dar nu imi pasa cat ma va durea desprinderea,
Caci pentru prima data
Eu aleg cine sunt!

Iar eu aleg sa fiu Dragoste,
Aleg sa fiu Compasiune,
Aleg sa fiu Srijin,
Aleg sa fiu Intelepciune.

Asa sa-mi ajute Dumnezeu!

Niciun comentariu: