miercuri, februarie 27, 2008

Si eu am fost mica

Cum bine m-a obisnuit prietenul Richie, am de rezolvat o leapsa. Asta e... Ordinele se executa, nu se discuta, mai ales cand vin de departe. :))


Eu, cand eram mica... Cam greu task-ul, avand in vedere ca pozele cu mine le numeri pe degetele de la o mana... Si uite asa, ca sa satisfac curiozitati, am ajuns eu aseara acasa si am inceput sa caut de zor poze. Spre dezamagirea mea am gasit doar una. Nu e ea prea grozava, dar sper sa va faceti o idee despre ce copil blajin si dragalas eram. :))


Iata si poza:


P.S.: Pe undeva, printr-un sertar se mai ascunde una. De fapt, pe aia o cautam aseara. Asa ca, va raman datoare cu o a doua poza, imediat ce iese la iveala.

3 comentarii:

Richard M. Ilie spunea...

Ce cumintica erai! Pacat ca ai numa una... Poate mai gasesti ;)

Elisa spunea...

frumusica foc! zau! si un pic speriata de fotograf?:)

Nopol spunea...

Multumesc! Na! ca m-ati facut sa si rosesc ... :">

Cum ziceam, mai am una. O tot caut de cateva zile si nu o gasesc. Atunci cand am facut-o, imi amintesc ca eram asa de curioasa sa vad ce-i cu aparatul ala si ce face nenea fotografu' acolo, incat le-a luat ceva timp sa ma conviga sa stau cateva secunde nemiscata. :))