vineri, februarie 08, 2008

De ce nu scriu mai des?

Si eu ma intreb asta. La un moment dat mi-am propus sa scriu cate ceva in fiecare zi. A picat. De ce? Uneori din cauza asa-zisei lipse de inspiratie, alteori din prea multa inspiratie (dadeau navala ideile peste mine, incat nu le puteam stalivii :P).

Acum, nu-mi vine sa scriu decat despre mine. Asa ca nu o fac. Nu vreau sa-mi transform blogul intr-un jurnal, dar adevarul e ca de multe ori imi vine sa impartasesc cu voi ce simt.

Ce simt acum? Simt ca viata mea s-a mai imbogatit un pic odata cu blogul asta. Simt ca mi-am facut prieteni noi si asta nu poate decat sa ma bucure. :)

Trebuie sa va marturisesc ca, la un moment dat, pe la inceputuri, vroiam sa-mi sterg blogul... Ce bine ca nu am facut-o!

2 comentarii:

Annie spunea...

Uite un truc. Atunci cand simti nevoia sa scrii ceva despre tine sau despre ce simti, scrie sub forma de poveste. Da alte nume personajelor. S-ar putea sa-ti placa ce iese.:) Te descarci, creezi ceva interesant si ai si ce sa scrii. Deci nu lasi fanii cu ochii in soare.;) Wanna try?

Nopol spunea...

Multumesc pentru sfat, Annie!