marți, decembrie 04, 2007

Va multumesc!

A trecut o saptamana de la ultimul meu post. O saptamana care mi-a adus cu fiecare zi, cate o bucurie. O saptamana in care mi-am amintit multe parti din cine sunt. Dar despre asta, poate vorbim alta data.

Ce vreau eu sa spun acum este strict legat de motivele care mi-au smuls un zambet in fiecare zi si mi-au atras atentia asupra vietii si asupra lui cine sunt.

Desi nu ma cunoasteti, aproape in fiecare zi am gasit cate o vorba buna lasata de cate unul dintre voi. Trebuie sa recunoasc ca e un sentiment placut sa stii ca cineva chiar si-a rupt cateva minute din viata lui pentru a-ti spune tie, un necunoscut, o vorba buna, dar care te poate pune cateodata pe picioare.

Tocmai de aceea, pentru vorbele de bine si pentru minutele pe care mi le-ati dat din viata voastra,

Va multumesc din suflet!

2 comentarii:

Richard M. Ilie spunea...

Ma bucur mult ca ai reaparut si profit de acest post pentru a te anunta in legatura cu Schimbul de Carti, care are loc in Bucuresti de multa vreme. A fost a 8-a editie recent. Intra pe www.bookblog.ro si vei gasi detalii. Ceau.

Nopol spunea...

Merci mult. Habar nu aveam. Se pare ca sunt mult in urma cu stirile...