luni, noiembrie 26, 2007

Sunt trista...

Sunt tare trista. :((
Nu vreau sa-mi transform blogul intr-un jurnal, insa azi chiar am chef sa scriu despre mine si despre starea asta care vad ca nu mai vrea sa plece. E ca o ruda care vine in vizita si uita ca mai are treaba si pe la ea pe acasa...
Exista un proverb: vizitele scurte sunt placute. De ce nu se aplica treaba asta si la tristete? :(
E a treia saptamana, pentru numele lui Dumnezeu, in care incerc sa vad o raza de soare...
Azi m-am suparat ca am avut nevoie de un prieten alaturi si in loc de sprijin, prietena mea a inceput sa vorbeasca despre cat de tare a enervat-o nu-stiu-cine si nu-stiu-care nu stie ce sa faca sa cucereasca pe o nu-stiu-cine... Si, colac peste pupaza, iubitul mi-a tras o replica de am ramas masca: "da' nu te'am intrebat ce faci...". Doar ii spusesem ca iar am racit... :(
Sa fi fost o gluma pe care nu am gustat-o? Nu stiu. Ideea e ca a venit intr-un moment total nepotrivit...
Sunt trista. Stiu ca tot in mine voi gasi forta sa-mi vindec ranile si sa merg mai departe, insa, mi-ar fi placut sa aud o vorba buna azi...

15 comentarii:

Richard M. Ilie spunea...

Chiar ma intrebam de ce n-ai mai scris nimic de o saptamana. acum mi-am primit raspunsul. esti deprimata. nu stiu ce ar putea sa te scape dar eu cand am stari naspa vizionez filme triste. Ciudat , dar au un efect opus la mine. Asa ca iti doresc sa scapi de tristete cat mai repede, sa nu te prinda sarbatorile asa :) Pa pa.

thian1899 spunea...

Smile :)

Nopol spunea...

Multumesc din suflet!

Richie, nu am sa las sa ma prinda sarbatorile in starea asta. Promit! :)

marian boba spunea...

si de ce nu profiti de starea asta pentru a ne scrie mai multe ? ;)

Elisa spunea...

Tristetea vine din tine, la fel si fericirea. Incearca sa cauti fericirea in tine si sa o incununezi cu un zambet stralucitor

Richard M. Ilie spunea...

Foarte bine. Asta-i spiritu`! si cand mai ai stari dinastea stii cei de facut ; "suna un prieten"
Sau scrie la blog.
PS. sunt onorat ca mai trecut la "cei placuti ochilor tai". Multumesc

carmenlilu spunea...

Acum esti mai bine? Sper ca da, fiindca mai e putin si vine Mos Nicolae... Si-apoi ai treaba sa-ti cureti toti papucii din casa:) Nu mai e timp de tristeturi, nu?

Anonim spunea...

Da' n-ai vrea tu sa zambesti un pic?! Ia vino pe la mine pe blog! :) Te-astept :P

Nopol spunea...

Si cat as vrea sa zambesc! Cu sufletul! Ma surprinde faptul ca ai lasat un commnet pe un post vechi, desii starea e de actualitate (vezi penultimul post) cu toate ca nu mai vorbim de aceeasi situatie.

Am dat si curs invitatiei tale de a-ti vizita blogul. E fun!

Multumesc draga frate Capricorn pentru incurajari, dar cum bine stii noi suntem croiti intr-un fel special. Pana nu ne consumam starea, nu renastem...

Anonim spunea...

Eh, putem sa ne-o consumam noi si altfel. Eu uneori cant :D

Nopol spunea...

Si eu cant! :))

Anonim spunea...

asa ma simt si eu deseori............. mi-e foarte greu sa trec peste probleme,pt ca am fost emo o perioada si nu am prieteni......... iar familia........... din cauza ei am devenit emo:(( pur si simplu sunt trista

Anonim spunea...

toti avem astfel de momente din cand in cand:(important este sa ai alaturi pe cei dragi,dar mai raw este atunci cand esti singur ji nimeni nu te intelege!:(inceark sa ai o perioada de meditatie,sa iti faki ordine in ganduri ji sa incelegi ca o viata ai ji ca este pacat sa fi mereu suparata;)

Anonim spunea...

eu nu iteleg, de ce mereu sunt trista? mereu vreau sa pling..dar cind ma vad cu iubitul meu ii tot ok...si cind pleaca iarasi pling....mereu imi spun toti sa fiu vesela. dar nu pot..mereu ascult muzica trista..si imi place chiar..ajutatima va rog, poate am depresie?

Africanwitch spunea...

Te inteleg. Si mie mi se intampla sa fiu trista. De cele mai multe ori fara motiv. Si nu inteleg. Capul ma doare, in piept e un gol imens, iar ochii ma ustura. E o situatie spontana ce apare fara semnale. Poate am ceva probleme de ordin psihologic. Bine macar ca am un prieten f bun care ma intelege.