marți, decembrie 11, 2007

Leapsa

Binenteles, am primit leapsa de la bunul prieten Richie caruia ii multumesc pe aceasta cale atat pentru sfaturile utile cat si pentru faptul ca m-a aflu “sub lupa” sa.

Si cum nu pot sa refuz o asemenea invitatie de a-mi etala preferintele, am sa incep cu prima parte, aceea cu pestisorul auriu.

Ei bine, daca pentru prima data in viata nu mi-am mai scapa pestele din undita cand trag, si as reusi sa-l scot la suprafata, pestisorului auriu i-as cere:

1. mai multa intelepciune, ca geniu sunt deja (am reparat netu’! eu care habar n-am de cablaraie, placi, IP-uri si alte bazaconii)
2. un vaccin pentru SIDA, ca sunt atat de multi copii bolnavi…
3. mai multa responsabilitate in actiunile tuturor oamenilor, mai ales in cele ce au impact puternic asupra planetei noastre.

Cam astea sunt, desi ar fi bun si un strop de compasiune in inimile noastre pentru semenii nostrii care au nevoie de o mana de ajutor.

Asa… Partea a doua:
a) Oamenii de care imi pasa cel mai mult sunt cei apropiati mie: familia si prietenii.
b) Sunt mandra de mine pentru ca am rezistat tuturor “uraganelor” care au venit peste mine si le-am invins.
c) Oamenii pe care-i admir sunt oamenii care vorbesc doar atunci cand au ceva de spus, care au principii si recunosc valoarea atat intr-un om cat si intr-o opera de arta, oamenii de la care ai mereu ceva de invatat astfel incat nu te poti plictisi in prezenta lor (chiar si atunci cand tac).
d) Imi place mult sa citesc.
e) Imi doresc sa ajung in Chile la templele incasilor.
f) Unele dintre cele mai bune lucruri facute de mine sunt fursecurile.
g) Mi-ar placea sa devin putin mai extrovertita.
h) Imi propun sa ma mut singura la anul si sa termin cartea pentru copii pe care am inceput-o.
i) Prefer sa citesc cartea decat sa vad filmul.
j) Stiu ca pot sa fac orice imi propun, indiferent de dificultate.

Hai ca nu a fost chiar asa de greu, asa ca Druskin, Calyste si Soldatzica ar face bine sa rezolve leapsa asta in 5 minute si s-o dea mai departe. Pupici!

P.S.: Soldatzica, sper ca nu ma dezamagesti. Macar asta sa fie primul tau post, ca de cand tot astept… Hai, puiu, ca potential e destul, slava Domnului! :D

6 comentarii:

Unknown spunea...

如果我能够理解罗马尼亚语,那将是多么幸福的事情啊。

Richard M. Ilie spunea...

Sper sa ne intalnim la Machu Pichu odata si-odata. Ar fi ceva deosebit :))

Nopol spunea...

Thanks for the comment, Pan!

When you will learn our language, you'll fiund out what i'm writing here...;)

And the next time could you please write in english? Not everobody knows chinese... ;)

Nopol spunea...

Te cred si eu Richie! Pai, facem asa: ne anuntam unul pe altul cand plecam, si ne vedem acolo. Ce zici? :))

Richard M. Ilie spunea...

Asa ramane. Numai vezi ca la anu nu pot ca vreau sa merg in Portugalia :). Poate peste doi ani, sa mai strangem bani!!!!
Ps. vad ca ai fani peste hotare. poate te duci in china si ma lasi balta...

Nopol spunea...

Fie ca tine, mergem peste doi ani. :))

P.S.: Cum sa fac asa ceva? Pai daca plec in China, te iau si pe tine, nu? Asa e frumos. ;)