duminică, aprilie 06, 2008

Trei

Inca o provocare sub forma de leapsa. Amicul Richie e hotarat sa-mi tina mintea activa. :))

Cand am citit prima data task-ul, recunosc ca m-am speriat putin. Trei lucruri care-mi plac! De unde scot eu atatea? Apoi, am trecut in cealalta extrema: trebuie sa mentioanez numai 3? :)). Stiu… Enough is never enough!

Iata ce a iesit azi, caci maine poate schimb clasamentul ;).

3 filme care sunt pe placul tau:
- Braveheart
- Cine pe cine iubeste
- Lord of the Rings (toate trei!)

3 mancaruri pe care le-ai da gata oricand:
- vacuta pe plita si orez cu legume (mancare chinezeasca)
- pui cu mere
- mancare de castraveti

3 carti citibile aproape oricand:
- Un veac de singuratate – Gabriel Garcia Marquez
- Conversatii cu Dumnezeu – Neale Donald Walsch
- Muntele vrajit – Thomas Mann
(de ce trebuie sa ma opresc doar la trei?)

3 locuri de umblat hai-hui:
- Paraul Rece
- Eforie Sud
- La buni la tara (Am acolo o padure numai buna de explorat! De fiecare data descoperi cate ceva nou!)

3 locuri pe unde ai zabovit mai mult (in afara de domiciliu)
- la mare – 1 luna intreaga
- la munte – 1 luna jumatate
- 7 zile in Austria

3 emisiuni la TV:
- Cronica carcotasilor – Prima TV
- Teleenciclopedia – TVR 1
- Tradati in dragoste – Prima TV ;))

3 situri la care faci mai multe afisari intr-o zi:
- blogurile din My favorites
- http://www.scool.ro/ – poate va inregistrati secolul asta ca sa putem reuni gasca cu adevarat!!! :D
- portal.just.ro – neinteresant, dar util la job.

3 oropsiti ai lepsei mele:
- Druskin – ca n-a mai zis nimic de foarte mult timp. Uite un imbold.
- Soldatzica – te tooootttttt asssteeeeeppppttttttt! Pana cand? :D
- Carmencita– fara nici un motiv anume. Doar cu drag.

2 comentarii:

Richard M. Ilie spunea...

Sa nu uit de vacuta aia cand ma duc la rest chinezesc :) Tre sa incerc neaparat.

Nopol spunea...

Chiar trebuie! e delicioasa. nu uita sa-ti comanzi si orez cu legume si sos de soia. ;)