sâmbătă, martie 28, 2009

Back in business

Am revenit, dragii mei. Nu am scris o perioada buna de timp. Sunt convinsa ca toata lumea s-a intrebat de ce. Nu as putea da un raspuns la aceasta intrebare. Pur si simplu nu am scris...
In tot acest timp, lucruri minunate s-au intamplat. L-am cunoscut pe omul pe care il vreau mereu alaturi, mi-am facut o multime de prieteni buni si am devenit mama a 6 copii. :)) Nu va nelinistiti. E vorba doar de o familie largita de perusi. Dar despre ei, in articolul urmator.
In tot acest rastimp am avut parte si de o dezamagire. Blogul unei bune prietene virtuale, Carmencita, nu mai exista. De ce? Nu stiu. Nici Nenea Dascalu nu stie... Tot ce-mi ramane este regretul. Recunosc ca-mi facea mare placere s-o vizitez pe Carmen. :(
Dar cum speranta moare ultima, poate Carmen o sa-si faca un nou blog si o sa ne dea de veste. Noi o asteptam cu mare drag, caci sunt convinsa ca are multi fani.
Acum va las. Pana la o noua postare, va doresc numai bine!
P.S.: Multumesc mult, Nenea Dascalu, ca nu ai uitat de mine!

6 comentarii:

Ion Dascalu spunea...

Bine ai revenit! Ma bucur ca esti ok si ca s-au intamplat in viata ta niste evenimente frumoase. Astept noi articole. Keep in touch anyway!

Richard M. Ilie spunea...

WelcomeBack nopol. Astept noile posturi :)

carmenlilu spunea...

In sfarsit, ai revenit! Ma bucur ca esti bine. Stiam ca, pana la urma, o sa postezi ceva. Eu mi-am sters blogul, acuma nu mai stiu de ce. L-am sters si gata. Pe prietenii vechi din blogosfera, insa, am continuat sa-i citesc. O sa continui sa-ti citesc posturile cu placere.

P.S. Sa stii ca e primul comentariu pe care l-am mai facut pe vreun blog, de cand mi l-am sters pe-al meu.

Ion Dascalu spunea...

Carmen, ai aparut? Ce mai zici, care mai e treaba, la mine pe blog nu ai aparut.. Rautacioaso! :)

Nopol spunea...

Va multumesc pentru incurajari si mai ales pentru faptul ca nu m-ati uitat. Din pacate, imi reiau drumul in blogosfera cu o postare trista... Oricum, ma bucur mult ca va am alaturi si am sa incerc pe cat posibil sa va dau material de comentat.

Bine ai revenit, Carmen! Poate iti creezi un alt blog, daca pe cel vechi l-ai sters. Recunosc ca-mi placeau mult articolele tale si ti-am cam dus lipsa.

Va multumesc tuturor, inca o data, pentru prietenia voastra! Big hug!

Ion Dascalu spunea...

A revenit Carmen! :)