marți, mai 06, 2008

Omul-iubire

Prima zi de Paste mi-a scos in "cale" un om. "Cale", pentu ca in ziua aia mi-a venit mie sa vad ce lume si-a mai "construit" casute in blogosfera. De regula, as fi citit si as fi dat un banal "next" fara sa las nici o urma a trecerii mele. Si totsi, ceva mi-a atras atentia: descrierea sa. Acele cuvinte pe care le alegem sa comunice o parte din cine suntem. Ei bine, aceste cuvinte nu numai ca erau bine alese, ci chiar descriau "omul". Recunosc ca m-au intristat putin.

M-am apucat de citit. Si am tot citit. Toate articolele. Tot blogul...

Nu am sa va spun despre cine e vorba si nici nu am sa ofer un link, iar motivul este unul ce tine de bun simt. Sau poate este unul egoist, pentru ca nu vreau sa-l vedeti cu ochii vostrii inainte sa-l vedeti cu ochii mei. S-ar putea sa-l luati drept cine nu este. Sau sa-l lasati intr-o oala deja stabilita, cum ne sta "bine" noua oamenilor de a inventa categorii si a baga oameni in ele desi in total alte sertare decat cele carora le apartin.

Randurile de mai sus nu sunt pentru cei pe care ii cunosc si sunt de buna-credinta, ci pentru cei ca-si traiesc viata emanand prejudecati.

Revenind la Omul-iubire...

Omul-iubire traieste intr-o lume superficiala in marea ei parte si cu toate astea stie sa-si aleaga momentele care au substanta. Le vede, le apreciaza si le traieste din plin.

Nu prea are incredere in sine. Ce nu stie el este faptul ca forta sa interioara este acolo si este destul de evidenta. Si forta asta vine din taria de caracter.

Da. Omul-iubire are caracter. Stie ce vrea, lupta pentru ceea ce crede, respecta si iubeste.

Da, iubeste. D'aia ii si zice Omul-iubire. Pentru ca are atat de multa si o imparte cu toata lumea, chiar daca de multe ori, poate, nu a primit inapoi. Dar el continua sa iubeasca. Cu aceeasi gingasie si totodata cu aceeasi determinare. Emana iubire.

Mai mult, are capacitatea extraordinara de a savura viata. Pentru ca stie ce insemana ea. Stie ca fiecare clipa e pretioasa si minunata. Si asta l-a facut sa vada.

Omul-iubire vede. Vede natura, vede viata. Le respecta si le iubeste. Vede frumosul si devine frumos.

Asa este Omul-iubire...

6 comentarii:

Ana St. spunea...

un nou episod din mary sufleu...in sfarsit am reusit sa mai scriu si eu unul :D....ma bucur ca iti place.

Nopol spunea...

Cum sa nu-mi placa? Ador povestile! Dovada ca m-am apucat de scris. Cand clocoteste inspiratia in tine, nu ai ce sa faci. Te supui. :))

Anonim spunea...

hai spune-ne. cine e? imparte-l cu noi :P

Nopol spunea...

Cum cine e? Omul-iubire!

Dragul sau draga mea, lasand la o parte faptul ca un om nu poate fi impartit cu nimeni ;), raspunsul meu nu-ti va satisface curiozitatea. Singura modalitate de a afla despre cine vorbesc este ca persoana insasi sa se dezvaluie voua, intr-un fel sau altul.

Multumesc mult pentru vizita! :)

JustASmile spunea...

Ce frumos :)

Nopol spunea...

Multumesc mult, justasmile!>:D<